Ez a funkció jelenleg nem működik. Vagy mégis? Ki kellene próbálni...

Facebook az isten

2010.11.16. 18:18

írta: kundavid

Köszönöm szépen a jókívánságokat születésnapom alkalmából, de! Nem áltatok senkit, át lettetek vágva. Lehet szépíteni, hogy kihasználtam az emberek jóhiszeműségét, vagy sem, a lényeg az, hogy nem volt szép tőlem. Nem ma van a születésnapom, hanem szeptember 24-én (volt). Ma arra próbáltam választ keresni, hogy vajon az ismerőseim közül hányan hagyatkoznak a Facebook mindentudására, illetőleg arra is jó mérőszám, hogy hányan vannak tisztában a születési adataimmal.

Tegnap volt barátom, Régert Attila születésnapja, és mivel ő nem írta ki Facebookra, hogy mikor ünnepli születésnapját, egész pontosan 3-an köszöntötték fel. Én voltam az első, valószínűleg azért, mert én tudtam is, hogy mikor van pontosan. Ezen felindulva kíváncsi voltam, hogy a Facebook valójában Isten-e. Alaposan átállítottam a születési dátumomat (1988.11.16-ra), majd 20 óra alatt 15-en köszöntöttek fel. 3 ember volt, aki kételkedett...

Külön köszönet Sik Juditnak, aki reggel az iskolában kis naívan úgy köszöntött fel, hogy egy pillanatra én is elhittem, hogy tényleg ma van a születésnapom. Tisztelettel üdvözlöm Vágó Barnát, akinek most vasárnap volt a születésnapja, és ő ma kétszer is felköszöntött... Üdvözlöm Szabó "Szergej" Gergőt is, akiről rég hallottam (és részvétem Vettel miatt). Régertnek azt köszönöm, hogy "88 nov 16? kabbe v kabbe?" hozzászólásával emelte a színvonalat...

Bocs, hogy játszottam veletek... Szintén Régertet kell idéznem, akivel épp most beszéltem Facebook chaten: "Enélkül is megmondtam volna, hogy a Facebook az isten". Persze nem várhatom el mindenkitől, hogy emlékezzen pontosan a születési dátumomra, de megpróbálom felfogni úgy a dolgot, hogy valamennyire fontos vagyok azoknak az embereknek, akik felköszöntöttek. :D

Szólj hozzá! születésnap facebook átverés


A bejegyzés trackback címe:

https://kundavid.blog.hu/api/trackback/id/tr742453041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a Kundenzátoron:

Így se? Értesíts egy kommentben, esetleg e-mailben!

Apróbetűk, blabla

Creative Commons Licenc

Az oldalon található írások (illetve saját képek) a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Így add tovább! 2.5 Magyarország Licenc feltételeinek megfelelően szabadon felhasználhatóak.


kundavid@index.hu
süti beállítások módosítása