Ez a funkció jelenleg nem működik. Vagy mégis? Ki kellene próbálni...

Állásinterjú

2011.02.18. 21:33

írta: kundavid

Ma, pénteken, korán reggel kellett felkelnem. Általában ilyenkor legalább 9-10 óráig nyomom az ágyat, ám most mégis felébredtem, és Pécsre mentem. Az ok: állásinterjú.

Mivel az elmúlt hetekben a bizonytalanság és az egyetemtelenség miatt beadtam pár helyre az önéletrajzomat, szerdán kaptam is egy e-mailt, miszerint péntek reggel 8:30-kor jelenjek meg a Konzum Irodaház 212-es irodájában. Ejj. Tulajdonképpen csak az volt a problémám, hogy nem tudtam, melyik munkahelyről írtak vissza, ugyanis az e-mail címből nem volt kivehető, illetve azt sem tudtam, melyik hirdetésre válaszoltak. Persze azért hamar rájöttem, hogy végül is csak egy irodai munkát pályáztam meg - biztos az is lesz. És igazam volt...

Szóval felmentem a 212-es irodához, ahol már rájöttem, hogy a Zepter International Ungarn Kft. keres embereket. Természetesen nem voltam egyedül, rajtam kívül még kb. 20-an voltak álláskeresők. Az állásinterjú egyáltalán nem olyan volt, ahogy azt elképzeltem (face-to-face interjú), hanem betereltek minket egy tárgyaló helyiségbe, ahol a regionális igazgató várt minket. Bő egy órában elmagyarázta, hogy mivel foglalkozik a Zepter, mivel foglalkozik ezen leányvállalata, milyen az átlag munkavállaló. Elmondta, hogy ő nem hisz azokban az állásinterjúkban, ahol 10 percnyi beszélgetés alapján döntik el, hogy kiből lesz valaki a cégnél, illetve az "internetről letöltött" önéletrajzokra sem fog alapozni.

A feladat viszonylag komplikált, állítólag pofonegyszerű. A potenciális vásárlókat, miután érdeklődnek a termék iránt, fel kell hívni telefonon, el kell hívni az irodába, majd kell mutatni egy ilyen készüléket, majd ha érdekli, el kell adni - ha nem tudja, akkor részletfizetéssel - ha nem akarja, legalább kipróbálta. Állítólag van rá kereslet, ugyanis a termék az úgynevezett Bioptron lámpa, aki még nem hallott róla, olvasson utána.

Nem lenne rossz az állás, mivel a munkaidő szinte kötetlen (hétköznap, nappal, de ezen kívül szinte bármikor), teljesítmény után fizetnek (valószínűleg kamu, de állítólag kettessel is kezdődhet a fizetés, ha ügyes vagyok. Ha meg nagyon ügyes, és főállásban, akkor meg négyessel. Ejj de jó is lenne). A felvétel úgy zajlik majd, hogy a jövő héten pár napos elméleti képzés a cégről, termékről, stb. után egy írásbeli teszt. Ha jó, felvesznek, és pár hét betanulás. Még nem tudom eldönteni, mennyire kamu, viszont pár nap múlva kiderül... Szerintem?

5 hozzászólás állás zepter


A bejegyzés trackback címe:

https://kundavid.blog.hu/api/trackback/id/tr922671520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RoVanda 2011.02.18. 22:44:19

nekem szimpatikusnak tűnik :) hajrá Kun!!

foxxmotor 2011.02.18. 23:01:49

Anyámnak is van ilyen lámpája, a legnagyobb apin kapni lehetett. Ő meg van van vele elégedve, szerinte használ. Hallottam már több orvosról is akik szakértői tudásukkal támasztották alá a lámpa hatékonyságát.
Ellenben van egy konkrét ismerőse a családnak aki ezzel próbált meg foglalkozni FŐÁLLÁSBAN és annyit sem keresett vele, hogy éhenhaljon. De mondjuk így ismerősi szinten elég sok családról tudok ahol van ilyen lámpa, és mind dicsérik. És mivel ezeket a lámpákat is el kellett adnia valakinek, arra következtetek, hogy van aki jól keres vele.

kundavid 2011.02.18. 23:13:58

@foxxmotor: Kicsit utánaolvasva az interneten, én is hallottam minden jót erről a készülékről, csak "csöppet" drága.
Mivel nagyjából végigmentem az irodákon, nem olyan arcokat láttam, akik éhen akartak halni... Szerintem ismerősöd valamit nagyon nem jól csinált.

foxxmotor 2011.02.18. 23:50:11

@kundavid: Úgy legyen! Örülnék, ha összejönne neked. Mikor derül ki, hogy te kapod e az állást? Mármint úgy dátum szerint.

Aeval 2012.06.22. 22:38:44

Szia! nagyon fontos lenne, ha még emlékszel milyen e-mailről írtak? Mert nekem a clientcontact@yahoo.com-ról írtak, hogy mehetek interjúra hétfőn a Konzumba a 204-be.
Ha ez zepter, akkor nem megyek el.
Előre is köszi a választ!

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a Kundenzátoron:

Így se? Értesíts egy kommentben, esetleg e-mailben!

Apróbetűk, blabla

Creative Commons Licenc

Az oldalon található írások (illetve saját képek) a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Így add tovább! 2.5 Magyarország Licenc feltételeinek megfelelően szabadon felhasználhatóak.


kundavid@index.hu
süti beállítások módosítása