Ez a funkció jelenleg nem működik. Vagy mégis? Ki kellene próbálni...

Az első

2010.06.19. 01:43

írta: kundavid

Elindítottam saját, egyszeri és megismételhetetlen blogomat. Miért? Mert megtehetem. Na, ehhez mit szólsz, társadalom?

kép

4 hozzászólás blog társadalom


A bejegyzés trackback címe:

https://kundavid.blog.hu/api/trackback/id/tr82092880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reak 2010.06.20. 12:49:15

Első kommentelő vagyok.... Király....

Eszter1990 2010.06.21. 00:11:46

" A király bepötyögi utánozhatatlanul,
ahogy csak ő tud írni Hogy „
ELSŐ!”,
igen ő az első,
senki nem volt ennyire éber "

kundavid 2010.06.21. 00:29:02

Flamelni tényleg értelmesebb dolog... Főleg, ha nem is te fogalmaztad meg, hanem megtisztelted jeles társaságunkat egy CTRL+V-vel.

Eszter1990 2010.06.21. 00:31:04

nem ctr c és v volt, mert kénytelen voltam belejavítani, mert rosszul van fent zeneszövegen.
és én fogalmaztam meg, csak később ők is így gondolták, és megírták ilyen szépen :)

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a Kundenzátoron:

Így se? Értesíts egy kommentben, esetleg e-mailben!

Apróbetűk, blabla

Creative Commons Licenc

Az oldalon található írások (illetve saját képek) a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Így add tovább! 2.5 Magyarország Licenc feltételeinek megfelelően szabadon felhasználhatóak.


kundavid@index.hu
süti beállítások módosítása