Ez a funkció jelenleg nem működik. Vagy mégis? Ki kellene próbálni...

Pécs

2010.12.22. 11:17

írta: kundavid

Tegnap voltam Pécsen, egy utolsó ajándékvásárlási körútra. A nap végére kiderült, hogy ez a kiruccanás végülis utolsó előtti körút lett, de mit vehetnék karácsonyra?!

Tegnap a(z egyetlen) 11:45-ös Gyűdi busszal suhantam Pécs felé, szerencsére nem unatkoztam, találkoztam egy régi ismerőssel. Pécsen a buszmegállóban már ott is volt gyönyörű barátnőm, akivel elmentem bevásárolgatni. Sikeresen vettem öcsémnek egy ajándékot, amit most nem írnék le (mivel fennáll a veszélye, hogy ő is olvassa), majd apámnak is begyűjtöttem egy hasznos kelléket. Ezekután már cska az volt hátra, hogy megvegyük azt a meglepetést, amit én kapok Rékától: ezt a Baumaxban vettük meg, szintén nem írom le, hogy mi az, mivel fennáll a veszélye, hogy én is olvasom a blogomat...

Baumax után már csak haza kellett volna jutni valahogy, és előtte még a vásárcsarnokban kellett volna fagyöngyöt venni. Fel is szálltunk egy 71-es buszra, és visszamentünk a belvárosba, ahol épp átsétáltunk egy úton, mikor egy ismerős szituációba kerültem: Én zebrán haladok, egy nő pedig tőlem balról nem figyel, de hajt tovább. Most nem apróztam el a dolgot, mint júnusban. Kicsit felszökött a vérnyomásom és az adranalin szintem is; úgy ráordítottam a sofőrre, hogy azonnal satufékezett. Utána még kicsit tomboltak bennem az érzések, és majdnem lek*rvaanyáztam, de csak annyit ordítottam hogy "Nézzen már körül".

Miután sikeresen beszereztük a bogyókat fagyöngyöt, gondoltam épp itt az ideje délután 3-kor, hogy nekikezdjek az ebédnek, úgyis volt még fél óra a busz indulásáig. Felkerestük a Fornettis pultot a vásárcsarnokban, ahol kértem két darab kakaóscsigát. A tulaj épp ott volt, és szólt az eladónőnek, hogy "egyet fizet kettőt vihet" akció van. Szóval mindjárt kaptam 4 darab kakaóscsigát, melyek meglehetősen ízletesek voltak. Legalább vacsorára is maradt...

A busz, amivel hazafelé utaztunk, (Beremend Expressz) egy Vadonat új Credo EC12-es típ. autóbusz volt. Annyira új, hogy még fel sincs rá matricázva, hogy Pannon Volán. (Korábban már beszámoltma a buszvásárlással kapcsolatban: Busz) Ez az új Credo más üléshuzattal jött ki a gyárból, illetve az útvonalat is kiírja egy belső LED matrix kijelzőre. Nagyon szép.

Szólj hozzá! pécs busz baleset karácsony led fagyöngy baumax máriagyűd kakaós csiga credo ec12


A bejegyzés trackback címe:

https://kundavid.blog.hu/api/trackback/id/tr712532085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a Kundenzátoron:

Így se? Értesíts egy kommentben, esetleg e-mailben!

Apróbetűk, blabla

Creative Commons Licenc

Az oldalon található írások (illetve saját képek) a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Így add tovább! 2.5 Magyarország Licenc feltételeinek megfelelően szabadon felhasználhatóak.


kundavid@index.hu
süti beállítások módosítása