Ez a funkció jelenleg nem működik. Vagy mégis? Ki kellene próbálni...

Kurucinfo

2011.01.04. 19:54

írta: kundavid

Úgy kb. 2-3 havonta felnézek a kuruc.info "hazafias" honlapra is. Nem mintha osztanám az ott leírtakat, egyszerűen csak azért nézek fel oda, hogy tudjam, hogy mi az aktuális nézet zsidózás és cigányozás kérdésben. Ma is felnéztem, és rögtön a címlapon egy érdekes levelet találtam egy anyáról, aki a gyermekeiért harcol:

Tisztelt Szerkesztőség!

Rendszeresen olvasom a Kuruc.infót, és úgy gondolom, hogy az én történetem is érdekelhetné Önöket! Kezdeném azzal, hogy még szinte gyerek voltam, és a szüleim tiltása ellenére egy cigány férfival költöztem össze. Hamar megbántam a tettem, de már nem tudtam szabadulni.

Bántalmazások sora várt rám nap mint nap. A félelem és a rettegés már annyira belém rögzült, hogy képtelen voltam bármit is tenni ez ellen. Szültem neki 4 gyereket, akikre sajnos ugyanolyan sors várt, mint rám. Évek teltek el, és a tehetetlenségem egyre csak nőtt.

12 év telt el, mire már nem bírtam tovább, és cselekednem kellett. Ez idő alatt ez a mocskos cigány szinte minden létező csontom eltörte, úgy megrugdosott, hogy tüdőembóliát kaptam, de ami még fontosabb, olyan módon bántalmazta a gyerekeimet, hogy egy alkalommal akkorát rúgott az akkor még 7 éves fiamba, hogy eltörte a sípcsontját. Megfenyegetett, hogy ha elmondom a kórházban, hogy ő rúgott bele a gyerekbe, akkor elvágja a torkát. Mi a félelmünkben azt mondtuk a fiammal, hogy az iskolában foci közben rúgták meg. Egy évvel később úgy megvert, hogy eltörte a bordámat és egy fél éjszakán keresztül rugdosott úgy, hogy másnap a szomszéd asszony hívta fel a szüleimet. Ők vittek kórházba, majd a rendőrségre. Nekik köszönhetem, hogy sikerült ebből a környezetből kiszakadnom, mert ha akkor nem visznek el akaratom ellenére feljelentést tenni, akkor talán még a mai napig is emellett emellett az állat mellett vagyok. Ő egy hónappal később börtönbe került, és egyedül maradtam a gyerekekkel.

Hozzátenném, hogy volt egy házunk, ami pajtából, téglakerítésből, vaskapuból állt. Vásároltam a házba vadonatúj automata mosógépet, hűtőt, gáztűzhelyt stb. Ezeket ő eladta, hogy a szintén bűnöző cigány öccsét kiváltsa a börtönből. Lebontotta a pajtát, az istállót, a kerítést, és a vaskaput is eladta. A házból igazi cigány putrit varázsolt. Még az öntvény fürdőkádat is eladta a MÉH-telepen, amit a szüleimtől kaptunk. Mire ő börtönbe került, addigra akkora uzsorahitelt vett fel, hogy százezrekről volt szó, és az uzsorás nem nézte a gyerekeket, az összes családi pótlékot és GYEST elvitte, ezzel lehetetlenné tette a megélhetésünket. Két hónappal később, mikor már enni sem tudtam adni a gyerekeimnek, megkértem a szintén cigány anyósomat, mert sajnos csak nekik volt erre módjuk, hogy amíg én elmegyek egy másik megyébe munkát keresni, és biztosítom a gyerekeimnek a megfelelő körülményt, viselje gondját a gyerekeimnek. Ebbe ő bele is ment, és én az uzsorás elől egy másik megyébe menekültem. Így már a gyerekeimet se fenyegette. Akkor ez tűnt az egyetlen megoldásnak, bár ma már tudom, hogy a legnagyobb hiba volt, ugyanis azóta nem tudom visszaszerezni a gyerekeimet.

Úgy állították be az ügyet, mintha elhagytam volna őket. Viszonylag rövid idő alatt (5 hónap) mindent elrendeztem, összkomfortos két szobás lakás, munkahely és minden adott volt, hogy újra magamhoz vegyem a gyerekeimet, és biztonságban nevelhessem őket. Még az itteni családvédelem is a környezettanulmány alapján és a személyes beszélgetés után is javasolta az ottaniaknak, hogy adják vissza a gyerekeket. Ám ezt elutasították arra hivatkozva, hogy nem jelentettem a gyerekek bántalmazásait. A rendőrség kötelezettség megszegésével elkövetett kiskorú veszélyeztetése miatt eljárást indított ellenem. Mint ez később kiderült, emiatt nem utasíthattak volna el, ugyanis amíg nincs jogerős ítélet, addig él az ártatlanság vélelme.

Ez 2009 szeptemberében volt, és azóta se tudok tenni semmit! Viszont 2009 decemberében a gyerekek állat apja kiszabadult a börtönből, mert az anyja a gyerekeim családi pótlékjából kiváltotta. Bezzeg őt engedte és engedi is a gyámhivatal, hogy ott éljen a gyerekekkel, hivatkozva az ártatlanság vélelmére. Ráadásul embertelen körülmények között vannak. Tavaly télen, cigányokhoz méltóan, hűtőjük sem volt. Az udvaron, egy fogasra akasztva, reklámszatyorban tárolták a húst. Számtalan levelet írtam már a gyámhivatalba, de nem tesznek semmit. Az ottani cigány családsegítő az anyós barátnője, és mindent rendben talál.

Én mellékeltem Önöknek néhány fényképet arról, amit a cigány kurva családsegítő megfelelőnek talál. A képeken patkánylukakat lehet látni az ágy fölött. Ráadásul kiderült, a gyerekeim elmesélték, hogy apjuk és most már a mamájuk is a mai napig bántalmazza őket. Én erről hangfelvételt készítettem, és azonnal elküldtem a gyámhivatalba és a bíróságra is. Ennek ellenére semmit nem tettek.

Undorító, ami Baranya megye ormánsági részén folyik. Ez az egész a Sellyei Gyámhivatal, a családvédelem, valamint a Siklósi Bíróság műve. Én nem értem ezt az országot! A cigányoknak mindent szabad? Sajnos ügyvédre nincs pénzem, az ingyenes ügyvéd a füle botját sem mozdítja! Dolgozni már nemigen tudok, mert egészségileg nagyon lerobbantam, és folyamatban van a leszázalékolásom. Ezt tette velünk ez a cigány féreg! Itt vagyok 28 évesen, van négy gyerekem, akik szenvednek, nem lehetnek velem. Ráadásul ilyen fiatalon tönkrement az egészségem! Mindez egy mocskos cigány miatt! Hát hol itt az igazság? Teljesen el vagyok keseredve, a szívem szakad meg a gyerekeimért, mert tudom, hogy bántalmazzák őket és nem tudok tenni ellene. Ne haragudjanak, hogy ilyen hosszúra sikerült, de úgy éreztem mindent meg kell osztanom Önökkel ahhoz, hogy teljes legyen a kép.

Maradok tisztelettel:
   Egy elkeseredett anya


Utóirat: Azóta még történt annyi, hogy feljelentettem a gyerekek apját az ügyészségen, és a pécsi városi ügyészség nyomozást indított ellene kiskorú veszélyeztetése és más bűncselekmények miatt. December 29-én a Tenkesvíz kft. ellenőrzést tartott, és észrevették, hogy lopják a vizet, és ledugózták a csonkot, úgyhogy az egész telken nincs víz, se fürödni, se inni nem tudnak, hacsak a szomszéd nem ad nekik annyit. Felhívtam a gyámhivatal vezetőjét, aki kiröhögött, és azt mondta, hogy Magyarországon 350 ezer család él villany és víz nélkül, és ez nem veszélyforrás a gyerekeknek...

Lássunk néhány képet is:

[kuruc.info: "12 évet éltem egy cigánnyal" - olvasónk megrázó története]

2 hozzászólás pécs bíróság cigány siklós ormánság családvédelem sellye gyámhivatal


A bejegyzés trackback címe:

https://kundavid.blog.hu/api/trackback/id/tr162560838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RoVanda 2011.01.04. 22:11:47

Azt hiszem az a baj, hogy én ezen már nem lepődöm meg...

kundavid 2011.01.04. 22:59:18

Persze, hogy nem. A térségben az egyik legnagyobb a romák aránya. És ahol több a roma, ott nagyobb az esély az ilyen történetekre. (Ajánlom: Gilvánfa és Alsószentmárton)

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a Kundenzátoron:

Így se? Értesíts egy kommentben, esetleg e-mailben!

Apróbetűk, blabla

Creative Commons Licenc

Az oldalon található írások (illetve saját képek) a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Így add tovább! 2.5 Magyarország Licenc feltételeinek megfelelően szabadon felhasználhatóak.


kundavid@index.hu
süti beállítások módosítása