Ez a funkció jelenleg nem működik. Vagy mégis? Ki kellene próbálni...

Kérdések

2011.03.09. 20:36

írta: kundavid

Ma este nagyon ráértem, így a The Big Bang Theory negyedik évadának tizenötödik részében feltett érdekes kérdéseket néhány másikkal kiegészítve, közszemlére tétetem. Tessék megválaszolni őket:

  • Mi történik, ha a zombik nem jutnak elég emberi húshoz, amit megennének?
  • A fénysebességgel haladó űrhajóban működne a világítás?
  • Hogy borotválkoznak a vámpírok, ha nem láthatják magukat a tükörben?
  • Miért hallunk az űrben játszódó háborús filmekben mindig óriási robbanásokat, pedig az űrben nem terjed a hang?
  • Honnan tudjuk, hogy nincs két egyforma hópehely, hisz nem is láttuk mindet?
  • Milyen színű a tükör? Milyen színű lesz a kaméleon a tükör előtt?
  • Miért kell hülye kérdéseket feltenni?
  • Ha minden kérdésre lenne válasz, akkor mit válaszolnál arra a kérdésre, hogy melyik az a kérdés, amire nincsen válasz?
2 hozzászólás vicc kérdés napi tudomány


A bejegyzés trackback címe:

https://kundavid.blog.hu/api/trackback/id/tr712726064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RoVanda 2011.03.09. 23:57:44

Szerintem:

1) elkezdenek mást enni, valószínűleg, vagy bedurvulnak és egymást kezdik el enni mérgükben ...
2) igen
3) ha a vámpíroknak van olyan képességük, hogy nem látják magukat a tükörben, akkor olyan is van, hogy nem nő a szakálluk :P se...és egyébként sem kell feltétlenül tükör a borotválkozáshoz :)
4) épp azért, amiért minden autó egy kis balesettől a filmekben felrobban :)
5) inkább tudom azt, hogy nincs két egyforma, mint azt,hogy van :) mutass két egyformát, és akkor elhiszem :) egyébként sehonnan sem tudhatjuk, csak ezt könnyebb állítani...
6) mi az, hogy milyen színű??? nincs színe, az lehet?? a kaméleon, meg olyan lesz, amilyet épp lát, szóval sztem meglátja magát, és ugyanolyan marad :)
7) azért, mert ez izgi, és hogy legyen mivel foglalkoznia e gy egyetemistának alvás helyett éjszaka :) és egyébként is, a hülye kérdésekkel egy csomó mindenkit fel lehet idegesíteni, a szintén izgi, kivéve, ha épp engem idegesítenek, mert ha én vagyok épp az, aki hülye kérdéseket tesz fel, akkor a nekem izgi és nem fordítva, ami nekem jó :)
8) először is b+!!!! erre is van válasz, max. az a kivételes eset fordul elő, hogy nem jó :P

Eszter1990 2011.03.11. 21:52:45

nekem már csak egy kérdésem lenne:
Miben tartod a mindent oldó savat?

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a Kundenzátoron:

Így se? Értesíts egy kommentben, esetleg e-mailben!

Apróbetűk, blabla

Creative Commons Licenc

Az oldalon található írások (illetve saját képek) a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Így add tovább! 2.5 Magyarország Licenc feltételeinek megfelelően szabadon felhasználhatóak.


kundavid@index.hu
süti beállítások módosítása