Ez a funkció jelenleg nem működik. Vagy mégis? Ki kellene próbálni...

Életjel

2011.05.03. 19:13

írta: kundavid

Feleim, ezer bocsánat, hogy manapság nem vezetem eme online krónikámat... Történt ugyanis, hogy a szürke és egyébként nagyon unalmas napjaimat élve nem tudok felmutatni semmi érdekeset, melyet papírra monitorra vethetnék. Szeretném külön kiemelni, hogy munkát még mindig nem találtam, iskolába járok, egyéb napjaimban pedig itthon tengetem rengeteg szabadidőmet. Persze nem sokáig lesz ez így - no nem azért, mert találtam munkát - mivel hamarosan itt lesz a magasztos vizsgaidőszak. Ámen.

Továbbá bejelenteném, hogy a vizsgaidőszak egyik kiválasztott napján nekilendülök a Tour de Србија projektemnek...

Szólj hozzá! egyetem vizsgaidőszak


A bejegyzés trackback címe:

https://kundavid.blog.hu/api/trackback/id/tr782875193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a Kundenzátoron:

Így se? Értesíts egy kommentben, esetleg e-mailben!

Apróbetűk, blabla

Creative Commons Licenc

Az oldalon található írások (illetve saját képek) a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Így add tovább! 2.5 Magyarország Licenc feltételeinek megfelelően szabadon felhasználhatóak.


kundavid@index.hu
süti beállítások módosítása