Ez a funkció jelenleg nem működik. Vagy mégis? Ki kellene próbálni...

Folytatás

2011.06.07. 20:37

írta: kundavid

Gyermekeim! Sokak unszolására ismét belefogok ebbe az online naplóvezetésbe. A téma továbbra is unalmas lesz (hisz rólam szól majd), de ígérem, hogy átlagosan napi egyszer jelentkezni fogok majd az aktualitásokkal. Na de lássuk röviden, hogy mi is történt velem az elmúlt hónapban!

Íme, május negyedike óta vagyok távol otthonomtól, és nem hivatalosan költöztem el a barátnőmhöz. Egy szörnyű csapás érte Őt (és aki számít, úgyis tudja, mi történt, úgyhogy nem részletezném), és mostanában rengeteget vagyok együtt vele, mert nem nagyon akarom magára hagyni. Persze az élet ettől még megy tovább.

Az egyetemen is már kb. egy hónapja nem jártam. Ennek kettős oka van. Egyrészt azért, mert itt a vizsgaidőszak, a szorgalmi időszak utolsó hetében pedig rengeteg intéznivalóm volt Siklóson, úgyhogy nem jártam be az óráimra. Másrészt a tandíjamat későn fizettem be, és a kedves tanulmányis nénik nem engednek vizsgát felvenni. Mivel már lassan két hete befizettem a tandíjat, így más problémát sejtek a vizsgaletiltás mögött. Igazából ez most pont nem érdekel, mert jövőre úgyis elsős leszek (megint), így ezt a pár kreditet nyugodt szívvel fel is áldoznám.

Persze nem ülök itthon naphosszat (kivéve, amikor megtehetem), időmet nagyban leköti a háztartásvezetés, szőlő gondozása és az állandó fűnyírás. Nem mellesleg az elmúlt héten kicsit unatkoztam, így kidolgoztam egy teljesen új weblapot a kundavid.uw.hu-ra. Most is meg lehet nézni, de még nem töltöttem fel semmit, így csak a kinézetet leshetitek meg.

Persze ha már szakmai gyakorlatra nem mentem a nyáron, még mindig gőzerővel keresek magamnak állást. Ez az egy hónap meglehetősen mozgalmasnak ígérkezett: dolgoztam kerek egy napot büdös hippiként a Zöldbékénél, de amiben nem hiszek, azt nehéz átadni másoknak, így felmondtam. Voltam állásinterjún az Aegon biztosítónál, és épp ma kaptam egy levelet a Tesco Karriertől, sajnos nem tudom hova tenni:

Tisztelt Kun Dávid!

Köszönjük, hogy megtisztelte vállalatunkat jelentkezésével a(z) "Planogram árufeltöltő" (7630 Pécs, Budai Vám 1.) pozíciónkra. Pályázata értékelése alapján sajnos nem jutott tovább a kiválasztási folyamat következő fordulójára.
Amennyiben a jövőben ismét találkozik vállalatunk álláshirdetésével, és az felkelti érdeklődését, kérjük, újra vegye fel velünk a kapcsolatot. Ezúton szeretnénk megköszönni bizalmát és a vállalatunk iránti érdeklődését! Sok sikert kívánunk a további pályafutásához!

Üdvözlettel, TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt.

Igazából nem tudom, hogy miért nem feleltem meg nekik, de hát ő tudják, biztos alulképzett voltam az álláshoz... Továbbra sem értem, miért ilyen nehéz állást találni, most már eljutottam arra a pontra, hogy akár takarítónőnek is elmennék, ha fizetnének érte.

Májusra terveztem a Szerb kerékpártúrámat, de az az igazság, hogy ez nem jött össze, de sebaj, majd júniusban majd összejön. Meg is terveztem az utamat: Beremend felé indulok át Horvátországba, és úgy el a Dunán át Szerbiába. Majdnem végig sík, most nem követem el ugyanazt a hibát, mint Bosznia felé. És ha már sportnál járunk: a Manchester United begyűjtötte történelmének 19. bajnoki címét is, így rekordbajnok Angliában. És habár a Barcelona legyőzte a BL döntőben, továbbra is hiszem, hogy mi vagyunk a legjobbak. És ha már MU: négy kedvenc játékosomból 3 visszavonult, úgyhogy a következő szezon gyászosan kezdődik majd...

1 hozzászólás tesco egyetem kerékpár május állásinterjú manchester united siklós


A bejegyzés trackback címe:

https://kundavid.blog.hu/api/trackback/id/tr142965664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RoVanda 2011.06.08. 17:31:22

Örülök, hogy ismét olvashatlak! :)

ui.: te és a Greenpeace??? nem jutok szóhoz :)

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a Kundenzátoron:

Így se? Értesíts egy kommentben, esetleg e-mailben!

Apróbetűk, blabla

Creative Commons Licenc

Az oldalon található írások (illetve saját képek) a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Így add tovább! 2.5 Magyarország Licenc feltételeinek megfelelően szabadon felhasználhatóak.


kundavid@index.hu
süti beállítások módosítása