Ez a funkció jelenleg nem működik. Vagy mégis? Ki kellene próbálni...

Jegyzőkönyv

2010.06.19. 21:18

írta: kundavid

JEGYZŐKÖNYV
Bejelentésről



Készült a Siklósi Rendőrkapitányságon, 7800 Siklós, Vajda János tér 3. sz. alatti hivatali helyiségében 2010. június 17. napon 13 óra 53 perckor. [...]

Elmondani kívánom, hogy a tulajdonomat képező Mountain Bike tip. Caprine Cherokee, fekete színű kerékpárral közlekedtem 2010.06.13. napon 20:28 időpontban Siklós, Harkányi út kerékpárúton Harkány irányából Siklós belvárosa felé. Mikor a Pozsonyi utca kereszteződéséhez értem, a Pozsonyi utcából egy fekete színű VW Polo tip. szgk. kihajtott a Harkányi út irányába, és engem a kerékpárúton oldalról elütött. Az elütés következtében felborultam, és az út és a kerékpárút közötti betonozott részre estem. A bal térdem az eset során megsérült, az a része, ahol az autó nekiütközött. Az autó ezután a kerékpáron megállt. A jármű rendszámát láttam, ami: XXX-111 volt. A sofőr kiszállt, aki egy nő volt. A nevét nem tudom. Ez a nő egy 30 év körüli, 170-175 cm magas, vörös hajú nő volt. Miután letolatott a biciklimről, kiszállt a kocsiból és beszélgettünk egymással. Mentőt nem hívtunk, mert nem éreztem komolynak a sérülésem. Rendőrt meg azért nem hívtunk, mert beismerte tettét. Elismerte a felelősséget, és ígéretet tett, hogy a káromat rendezi, megadta a telefonszámát is, de a nevét, lakcímét azt nem. Én pedig ezután jóhiszeműen elmentem haza. A megadott telefonszámot megpróbáltam felhívni, ami 06123456789 volt, de ezen a számon nem tudtam elérni. Mivel más adatát a járművezetőnek nem ismerem, ezért jöttem bejelentést tenni. A sofőrt ha látnám, megismerném. A járműben egyedül utazott a nő. Az esettel kapcsolatban tanúim is vannak: Para Zita, Boros K. Anna, akik ott laknak, a kiáltásomat hallották, erre jöttek ki, de a balesetet nem látták.

A baleset idején a nap már lemenőben volt, de még világos volt, jók voltak a látási viszonyok, meleg volt, száraz volt az úttest. A balesetért nem érzem magam felelősnek. Ha telefonon el tudom érni a másik felet és rendezi a károm, akkor most nem jöttem volna bejelentést tenni. A baleset során a kerékpárom megrongálódott, abban 8000 Ft körüli kár keletkezett, ill. a mobiltelefonom és annak fülhallgatója rongálódott meg, amiben kb. 3000 Ft kár lett. A kerékpározás közben egyébként zenét hallgattam.

 

Szólj hozzá! rendőrség baleset jegyzőkönyv kerékpár siklós


A bejegyzés trackback címe:

https://kundavid.blog.hu/api/trackback/id/tr332094415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a Kundenzátoron:

Így se? Értesíts egy kommentben, esetleg e-mailben!

Apróbetűk, blabla

Creative Commons Licenc

Az oldalon található írások (illetve saját képek) a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Így add tovább! 2.5 Magyarország Licenc feltételeinek megfelelően szabadon felhasználhatóak.


kundavid@index.hu
süti beállítások módosítása