Ez a funkció jelenleg nem működik. Vagy mégis? Ki kellene próbálni...

Levél

2011.03.24. 13:24

írta: kundavid

Gyermekeim, régen blogoltam, elnézést. A héten elég sok dolgom volt (3 nap suli), így este fáradtan már nem volt egyáltalán erőm, hogy még írogassak is. Persze voltak kivételek: Tegnapelőtt elég sokat írtam. Ugyanis kaptam egy e-mailt.

Megkaptam az első "olvasói" levelemet. Egy bizonyos D.Dóra írt nekem egy igen hosszú levelet, melyben egy korábbi cikkemről kérdezett, egészen pontosan az álláskeresésről szóló 2011.02.08. "Állásinterjú" érdekelte. Ugyanis álláskeresőként behívták egy interjúra a Zepter céghez, és az interneten keresgetve bukkant a blogomra, és hogy leírtam, hogy voltam interjún, de később semmit sem írtam a munkáról. Ez így volt, ugyanis nem tudtam mit írni, mivel nem is vettek fel. Persze leírtam neki, hogy én mit hallottam, és mit olvastam a cég módszereiről, és sikeresen eltántorítottam azon elképzeléséről, hogy próbálkozzon azzal a munkával.

Habár az olvasói szám igen csekély, azért néha úgy tűnik, hogy a Kundenzátornak mégis van valami haszna. Ámen.

Szólj hozzá! levél állásinterjú zepter


A bejegyzés trackback címe:

https://kundavid.blog.hu/api/trackback/id/tr662767833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a Kundenzátoron:

Így se? Értesíts egy kommentben, esetleg e-mailben!

Apróbetűk, blabla

Creative Commons Licenc

Az oldalon található írások (illetve saját képek) a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Így add tovább! 2.5 Magyarország Licenc feltételeinek megfelelően szabadon felhasználhatóak.


kundavid@index.hu
süti beállítások módosítása